| ANASAYFA | YEREL HABERLER | GÜNDEM | SİYASET | EKONOMİ | EĞİTİM | YAZARLAR | GALERİLER | WEB TV | TÜMÜ |
![]() Bingöl Belediyesi Zabıta MüdürlüÄŸü ekipleri, vatandaÅŸların dini ve insani duygularını istismar ederek haksız kazanç elde etmeye yönelik faaliyetlere karşı kent merkezinde denetim gerçekleÅŸtirdi. Çarşı merkezinde yapılan uygulamada 2'si çocuk olmak üzere toplam 9 kiÅŸi yakalanarak Zabıta Karakol Merkezi'ne götürüldü. 7 KiÅŸinin Åžehir Dışından GeldiÄŸi BelirlendiÅžahıslar üzerinde yapılan kimlik kontrollerinde, yakalanan kiÅŸilerden 7'sinin Malatya ve Elâzığ nüfusuna kayıtlı olduÄŸu ve Bingöl'e dilenmek amacıyla geldiÄŸi tespit edildi. Denetimler sırasında ÅŸahısların üzerlerinde bulunan paralar da tutanak altına alınarak kayda geçildi. 8 Bin 820 Lira Ceza KesildiYapılan iÅŸlemler kapsamında 7 kiÅŸi hakkında Kabahatler Kanunu çerçevesinde idari yaptırım kararı uygulanırken, toplam 8 bin 820 TL idari para cezası kesildi. Sosyal İnceleme YapıldıOperasyon kapsamında Bingöl Aile ve Sosyal Hizmetler İl MüdürlüÄŸü ekipleri de Zabıta Karakol Merkezi'ne gelerek ÅŸahıslarla ilgili sosyal inceleme çalışması gerçekleÅŸtirdi. Yapılan deÄŸerlendirmelerde kiÅŸilerin sosyal destek ihtiyacı, barınma koÅŸulları ve temel yaÅŸam ÅŸartları incelenirken, özellikle çocukların korunma ihtiyacı olup olmadığı da deÄŸerlendirildi. Denetimler SürecekBingöl Belediyesi'nden yapılan açıklamada, vatandaÅŸların iyi niyetini istismar ederek haksız kazanç elde etmeye yönelik faaliyetlere karşı kent genelindeki denetimlerin kararlılıkla sürdürüleceÄŸi belirtildi. HABER:SİNAN ATAN YORUM YAZIN
|
|