Bölgesel Amatör Lig (BAL) mücadele eden temsilcimiz Yeni Genç Muratspor'a destekler artarak devam ederken, Yeni Genç Muratspor yöneticilerinin Ankara'da ziyaret gerçekleÅŸtirdiÄŸi iÅŸ insanları Cevdet AteÅŸ ve Abdullah Baysal kulübe maddi destek sunarak örnek bir davranışa imza attı. Genç Muratspor'a desteklerinin devam edeceÄŸini belirten iÅŸ insanları tüm herkesi destek olmaya davet etti.
“MURATSPOR KULÜBÜNDEN ATEÅž VE BAYSAL'A TEÅžEKKÜR”
Hayırsever iÅŸ insanlarına teÅŸekkür eden ve bu davranışın tüm herkese örnek olmasını dileyen Yeni Genç Muratspor Kulübü yönetimi ise, “Bu hafta sonu oynadığımız ve 2-0 galip ayrıldığımız mücadeleden ötürü tebriklerini ileten ve kulübümüze maddi anlamda destek sunan saygıdeÄŸer 2 deÄŸerli iÅŸ insanımıza kulübümüz adına ÅŸükranlarımızı sunuyoruz. Bu duyarlılığı diÄŸer iÅŸ insanlarımızdan da beklediÄŸimizi ifade etmek istiyoruz”
HABER:SİNAN ATAN