Bingöl Valisi Cahit Çelik, kentte saÄŸlık alanında önemli bir yatırımın daha hayata geçirileceÄŸini duyurdu. Daha önce müjdesi verilen Nükleer Tıp Merkezi'nin yapım sürecinde kritik bir aÅŸamaya geçildiÄŸi bildirildi.
Vali Çelik, Nükleer Tıp Merkezi binasının yapım iÅŸinin SaÄŸlık Bakanlığı tarafından yatırım programına alındığını belirterek, geliÅŸmenin Bingöl'de saÄŸlık hizmetleri açısından büyük önem taşıdığını ifade etti.
“SaÄŸlık hizmetlerinde önemli bir adım”
Yeni merkezin kurulmasıyla birlikte özellikle kanser hastalıklarında erken teÅŸhis ve etkin tedavi imkânlarının Bingöl'de sunulacağını vurgulayan Çelik, mevcut medikal onkoloji hizmetlerinin de bu yatırımla güçleneceÄŸini kaydetti.
Projenin hayata geçmesiyle birlikte il dışına yapılan sevklerin önemli ölçüde azalmasının beklendiÄŸi belirtildi.
TeÅŸekkür etti
Vali Çelik açıklamasında, söz konusu yatırımın Bingöl'e kazandırılmasında emeÄŸi geçenlere de teÅŸekkür etti. Çelik, baÅŸta Cevdet Yılmaz olmak üzere, Bingöl milletvekilleri Feyzi Berdibek ve Zeki Korkutata ile katkı sunan tüm kiÅŸi ve kurumlara ÅŸükranlarını iletti.
Açıklamanın sonunda yatırımın Bingöl'e hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
HABER:SİNAN ATAN