Genç'te yaklaşık 1 aydır bazı cadde ve sokaklarda gündüz saatlerinde yanan sokak lambalarının çarşı merkezinde bir kısmında akÅŸam saatlerinde yanmaması ilginç görüntü oluÅŸturuyor.
“ALLAH'A NASIL HESAP VERECEKLER?”
Söz konusu olaya tepki gösteren vatandaÅŸlar, “Yaklaşık 1 aydır akÅŸam saatlerinde mahallelerimizin birçok sokağında aydınlatma saÄŸlanmıyor. Ama ilçenin çoÄŸu mahallesinde lambalar gündüz saatlerinde bile yanıyor. Biz ise ihtiyacımız olan hizmeti alamıyoruz. Yetkililerden aydınlatma sorunumuzu bir an önce çözmesini bekliyoruz. Bunlar hep sayaçlarımıza yansıtılıyor her ay 50-100 TL fatura ödemekteyiz. Bunun hesabını bizler soramıyoruz, ama Allaha nasıl hesap verecekler?” diyerek tepkilerini dile getirdiler.